Szállítási és fizetési információk

Házhoz szállítás, információk

1. Webáruházunk megrendeléseit a visszaigazolás szerint kézbesítjük.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Amennyiben a Vásárló megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát (pl. elállás). Amennyiben a Vásárló nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy az Eladó felé a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek a Vásárlót terhelik.
Átvételkor kérjük a termék sértetlenségének az ellenőrzését. Utólagos reklamációt a sofőr távozása után nincs módunkban elfogadni. Minden esetben a termék sértetlen állapotban kerül feladásra. Esetleges sérülés esetén a sofőr jelenlétében egy jegyzőkönyvet kell felvenni és a sérülést fotókkal dokumentálni, majd aláíratni vele. Ebben az esetben a felelősség a szállítmányozó céget terheli.
A szállítás a kapuban történő lerakást jelenti, házba, lakásba, a termék bevitelét, illetve emeletre való felvitelt a megadott ár nem tartalmazza!

2. Az Ügyfél köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot fogadni, az egyeztetett időpontban. A futár maximum 20 percet várakozhat, az átadási helyszínen. Ha ez idő alatt a megrendelő nem ér oda, a kiszállítást sikertelennek kell tekinteni. (A szállító céggel kötött szerződés szerint, nem várakozhat többet, egy adót címen.) A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!